Promocje
Mój system
Mój system
59,60 zł 49,90 zł
szt.
Łamigłówki debiutowe
Łamigłówki debiutowe
21,00 zł 19,00 zł
szt.
 Szachy moi wielcy poprzednicy tom 3
Szachy moi wielcy poprzednicy tom 3
89,90 zł 59,90 zł
szt.
ZEGAR SZACHOWY DGT 1002 Bonus
ZEGAR SZACHOWY DGT 1002 Bonus
100,00 zł 82,00 zł
szt.
Szybki kurs debiutów
Szybki kurs debiutów
39,90 zł 35,00 zł
szt.

Drewniane szachy rzeźbione, jako powrót do dzieciństwa

0

Z pewnością większość osób sięgając pamięcią do czasów dzieciństwa, znajdzie taki moment, który rozpamiętuje z uśmiechem. Dla sporej części będzie to czas spędzony u dziadków. We wspomnieniach zawsze łatwo można przywołać jeden szczególny obraz. Ukochany dziadek siedzący w starym, ulubionym fotelu, a obok niego równo rozłożona plansza przepięknych, rzeźbionych, drewnianych szachów. Te z osób, które dziś uchodzą za mistrzów rozgrywek, w dużej mierze zawdzięczają swój talent wielu godzinom nauki tej trudnej sztuki spędzonym ze swoim przodkiem. Jak więc dbałość o detale rzeźbienia figur szachowych potrafi wpływać na rozgrywkę? Co takiego wyjątkowego jest w tym rodzaju wykonania gry? Przeczytaj, aby dowiedzieć się jak przy pomocy, z pozoru, prostej gry zachowasz swoje wspomnienia na dłużej!

Detale szachów, które cieszą oko

Niezależnie od tego, czy jesteś utytułowanym mistrzem szachownicy, czy graczem-amatorem, najprawdopodobniej zwracasz uwagę na detale, którymi obdarzone są zakupione przez Ciebie figury. Gdy są zbyt proste, gra nadal jest emocjonująca, jednak po którejś partii z rzędu, czegoś jej brakuje. To właśnie detale Twojej “armii” sprawiają, że rozgrywka staje się jeszcze bardziej bogata w odczucia towarzyszące każdemu ruchowi wieży czy skoczka na planszy. Zatem odpowiedz sobie na jedno ważne pytanie. Czy pozwolisz, aby Twoja gra była monotonna i nudna, tylko przez to, że Twoje szachy wyglądają tak zwyczajnie i prosto? Czy może wcielisz w nią trochę życia, jednocześnie zatracając się we wspomnieniach z dziecięcych rozgrywek i zdecydujesz się na misternie, ręcznie rzeźbione, drewniane szachy? Z pozoru nic nieznacząca decyzja o zmianie zwykłych, tanich, plastikowych szachów na te bardziej wytworne, precyzyjnie wyrzeźbione, pozwoli Ci odkryć na nowo dawno zapomnianą, dziecięcą radość z tej od wieków znanej gry.

Wyjątkowość wykonania - drugie imię rzeźbionych, drewnianych szachów 

Patrząc na tego typu wykonanie szachów, jako pierwsze rzuca się w oczy jego wyjątkowość i dbałość o szczegóły. Mają one bowiem cieszyć nie tylko umysł, ale i oko. Przyjemniej gra się pięknie wykonanymi figurami niż prostymi. Taki zestaw gry spokojnie może spełniać dwie role. Nie tylko jako element zabawy, ale także jako dekoracja Twojego wnętrza. Ich piękno wprost nie pozwala na schowanie planszy w ciemny kąt szafy. Możesz je ustawić na przykład nad kominkiem lub na półce, tak aby pięknie się eksponowały. Wykonanie rzeźbionych, drewnianych szachów z pewnością nie raz zwróci uwagę Twoich gości. Taki cudowny komplet doda Twojej przestrzeni powiewu dworskiego stylu, co jeszcze bardziej urozmaici wnętrze salonu!

Komentarze do wpisu (0)

Sonda
Najlepsza książka do nauki szachów?
Produkt dnia
SZACHY OLIMPIJSKIE Średnie
SZACHY OLIMPIJSKIE Średnie
80,00 zł
szt.
SZACHY TURNIEJOWE 3 intarsja
SZACHY TURNIEJOWE 3 intarsja
110,00 zł 99,00 zł
szt.
SZACHY TURNIEJOWE 4  intarsja
SZACHY TURNIEJOWE 4 intarsja
130,00 zł
szt.
ZEGAR SZACHOWY DGT 2010
ZEGAR SZACHOWY DGT 2010
215,00 zł 199,00 zł
szt.
ZEGAR SZACHOWY DGT 1001 Biały
ZEGAR SZACHOWY DGT 1001 Biały
90,00 zł 72,00 zł
szt.
ZEGAR SZACHOWY DGT 1001 Czarny
ZEGAR SZACHOWY DGT 1001 Czarny
90,00 zł 70,00 zł
szt.
Szachy Choinkowe
Szachy Choinkowe
160,00 zł
szt.
Zestaw książek do nauki gry w szachy
Zestaw książek do nauki gry w szachy
75,00 zł
szt.
Honeycombs gra polecana przez MENSA
Honeycombs gra polecana przez MENSA
84,99 zł 69,90 zł
szt.
Fritz & Czesław Nauka gry w szachy dla dzieci
Fritz & Czesław Nauka gry w szachy dla dzieci
89,00 zł 85,00 zł
szt.
Blog kategorie
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl