
REKLAMACJE.
Zakupiony towar można zareklamować jeżeli:
- powstała wada nie jest wynikiem naturalnego zużycia przedmiotu lub jego części
- powstała wada nie dotyczy części wymiennych (np. baterii.)
- wada powstała w trakcie użytkowania towaru zgodnie z przeznaczeniem
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. Przed odesłaniem towaru prosimy o kontakt pod numerem telefonu 577 993 668
lub informację na e-mail biuro@zegaryszachowe.pl . Pozwoli to na skrócenie czasu rozpatrywania reklamacji.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Doradztwo Gospodarcze Rafał Lewandowski
Szafranowa 31
05-500 Zamienie
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Doradztwo Gospodarcze Rafał Lewandowski
Szafranowa 31
05-500 Zamienie
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Uprzejmie prosimy przed odesłaniem towaru o kontakt pod numerem telefonu 577 993 668
lub informację na e-mail biuro@zegaryszachowe.pl







